دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 خرداد 1403 - 17:01
در جمع تعدادی از نمایندگان مجلس؛

جلیلی: نباید فارغ‌التحصیلان دغدغه آینده را داشته باشند/ باید برای هر دانشگاهی ماموریت تعریف شود

جلیلی: نباید فارغ‌التحصیلان دغدغه آینده را داشته باشند  باید برای هر دانشگاهی ماموریت تعریف شود
نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع تعدادی از نمایندگان مجلس گفت: برای تحقق رشد 8 درصدی اقتصاد باید برای دانشگاه ماموریت تعریف شود و سهم آن مشخص شود. حتی باید نقش دانشگاه ها در ارزآوری نیز مشخص شود. 
کد خبر : 917779

به گزارش خبرنگار سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا،  سعید جلیلی، نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع تعدادی از نمایندگان مجلس اظهار کرد: امروز یک نقطه‌های بزنگاهی داریم که اگر در آن وارد نشویم ۴۰ سال عقب می‌افتیم، دولت سایه نه تشکیلات است نه دکان و نه دستگاه بلکه یک گفتمان است.

وی با بیان اینکه هر کس در حد وسع و مسئولیت خود باید سایه به سایه مسائل کشور را دنبال کند و به اندازه وسعی که دارد در آن تاثیر بگذارد، اظهارکرد: هر دانشگاه می‌تواند یک دولت سایه باشد و این حرکت را انجام بدهد.

باید برای هر دانشگاهی مأموریت تعریف شود

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اضافه کرد: برای تحقق رشد ۸ درصدی اقتصاد باید برای دانشگاه ماموریت تعریف شود و سهم آن مشخص شود. حتی باید نقش دانشگاه‌ها در ارزآوری نیز مشخص شود.  

جلیلی تأکید کرد: وظیفه ماست که به دولت جمهوری اسلامی کمک کنیم؛ چه خودمان باشیم چه رقیب‌مان، کمک به دولت جمهوری اسلامی را در ۱۱ سال پیش دنبال کردیم. سال ۹۲ وقتی رقیب ما سر کار آمد، چون منتخب مردم بود مورد احترام ما بود. تمام سعی خود را می‌کردیم تا خطا‌های او تصحیح شود.

وی افزود: اگر در برجام آن مباحث را مطرح می‌کردیم و می‌گفتیم با این مباحث و با این روندی که پیش می‌روید آن موفقیت شکل نمی‌گیرد و دلار ۳ هزار تومانی ۳۰ هزار تومان خواهد شد بر اساس یک بررسی بود بر اساس یک پیش‌گویی نبود.

 

در حال بروزرسانی...

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته